Tema: Re: autoivykis kai dalyviu daugiau nei du
Autorius: Rrr
Data: 2016-12-21 19:04:51
Buvo man analogiskai vasaros pabaigoj. Stabde staigiai masina prieki, as
ir staigiai, spejau sustot, vos sustojau ir man i gala ileke ir istume i
prieki buvusia.

Tokiu atveju, pildomos dvi deklaracijos. Jeigu buvai viduryje, tai
pildai tik su tau ikalusiu i sikna. O tas kur priekyje, irgi pildo, su
tuo kur tau i sikna ivaziavo. Tu su tuo i kuri tave istume - NEPILDAI.
Jau teko turet sita reikala, gerai, kad draudimas visu buvo tas pats ir
isejo isaiskint draudimui, kad butent taip buvo. Jeigu tu pats
neivaziavai (stovejai), tai tu niekur nerasai, kad esi kaltas ir pildai
tik su tuo, per kuri viskas ivyko.