Tema: Re: Q: Daugiabučio kiemas
Autorius: Gintas
Data: 2016-10-02 09:55:02
Beda ta, kad samdant zmogu, kuris sutvarkytu plano suformavima ir ji iteisintu (kuri veliau jau bus galima issinuomuoti ar pirkt aukciono tvarka)-kaina baveik nepriklauso nuo sklypo dydzio. Esate 5, besitvarkantys  kieme? Va, vadinasi penkiems ir teks susimesti (siauliuose tai-1200-1500eur ) Susimest, nezinant ar suformuotas sklypas tenkins jusu lukescius.
 Ir dar: man nepavyko rast aiskaus atsakymo, kas daugiau man bus leistina, issinuomavus suformuoto sklypo dali, nei kad dabar mokant savivaldybei uz naudojimasi zeme. Buciau dekingas, jei kas nors pasakytu tuos skirtumus. Man NZT nurodė tik viena skirtuma-pirmam suformavus ir issinuomavus, isvengsi rizikos, kad kazkas bus pirmesnis ir issinuomuos tavo kiema ar jo dali, paliekant tau teise tik pravaziuot ar praeit :)