Tema: Re: DaugiabuĨio kiemas
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-10-01 20:08:08
Sklypas nesuformuotas, tą ir regia.lt pažiūrėt galima.

Čia aš aišku gal pamiršau paminėt, kad veiksmas Vilniuje. Savivaldybė
rašo šitaip:
http://www.vilnius.lt/index.php?373087421
Ir pažįstami daugiabučiuose minėjo, kad taip ėmė ir gavo..
Ir telefonu "paaiškino", parašykit prašymą visi pasirašydami ant to
lapo, tai ir tapsit visi bendraturčiais to objekto.
Apie išpirkimus, nuomas ir nieko panašaus nemini, maždaug tik panorėkit
ir atiduosim.. Tas ir sukėlė klausimų, nes kažko trūksta :).