Tema: Re: banko paskola komerciniam NT?
Autorius: Lavonas
Data: 2016-09-14 00:11:37
Nu tai tas patcias patalpas, kurias perki?

"Kurmis"  wrote in message news:nr9o3c$9np$1@trimpas.omnitel.net...

tai ka tu bankui pasiulysi kaip garanta uz ta paskla? nieko neikeiti, firma
turbut irgi ne siaip kokia individuali veikla, koks uabas. tas lyg net
neatsako savo nuosavu turtu firmos bankroto atveju. taip galima butu
nesunkiai prasisukti, bet banke daugiau gudriu rasi.
Kurmis