Tema: Re: Buto nuoma
Autorius: ManXP
Data: 2016-08-11 13:20:03
Del fikso gera mintis, pakeisiu sutarti. Nes dabar defaultiniai 0.2%/d
irasyti. Tik nelabai supratau sita - "Ivedes punkta - X euru per menesi,
kuri jie kaupia pas save. Tai smulkiu remontu fondas. Jei neisnaudoja tos
sumos - nuomos pabaigoje ji isminusuojama is avanso".

Tai jeigu as esu tavo nuomininkas, tarkim per menesi pas save kaupiu po 10
EUR. Po metu sukaupiu 120 EUR, nusprendziu kraustytis. Tarkim, avanso buvau
palikes 200 EUR. Tai juk kaip turejau kisenej tuos 120, taip ir turesiu, o
avanso is taves atgausiu 200 vistiek? Itariu, kad kazka blogai mastau

"Linas Petkevičius"  wrote in message

As su savo nuomininkias panasia pasirases, tik patiuningaves truputi.

Nurodziau, kad per pirma menesio savaite persiuncia man skaitliuku
parodymus. Visa kita matau internete. Turiu excelini failiuka, i kuri suvedu
duomenis ir gaunu kvituka jiems uz komunalines. Ta suma jie man prideda prie
nuomos.
Ivedes punkta - X euru per menesi, kuri jie kaupia pas save. Tai smulkiu
remontu fondas. Jei neisnaudoja tos sumos - nuomos pabaigoje ji
isminusuojama is avanso. paprasciau, kai kokia pasto dezute nauja nupirkti
ar kokia slangute pakeist tulike. Su mano patvirtinimu emeilu ir suderine
kaina jie pasidaro tai patys.
Jie patvirtina, kad sutinka, jog pavelavimas sumoketi sukels man nepatogumu
ir sutinka sumoketi uz pavelavima filsuota suma X papildomai. Tai buna
papildomas pabaksnojimas nuomojant ir tuo pasinaudoti dar neteko.
Irases i sutarti, kad neapmokejus man uz paslaugas, as uz jas neturesiu
galimybiu atsiskaityti su paslaugu teikeju. Labai palengvina problematisku
klientu iskraustyma, ypac mano atveju, kai vanduo, kalanalizacija, sildymas,
maisto gaminimas kabo ant elektros.

Blogiausiam atvejui - turiu pasilikes sau buto raktu kopijas.

"ManXP"  wrote in message news:nog5cf$i0e$1@trimpas.omnitel.net...

Paprase manes padet su buto nuoma, bet pats niekad tuo neuzsiemiau. Realiai
uztenka to paprasto sutarties sablono (kaip pvz
http://rekvizitai.vz.lt/dokumentu-pavyzdziai/buto-nuomos-sutartis/) ar yra
kazkokie "slapti" punktai (kuriu neapima CK), kuriuos reiketu irasyt (norint
kaip imanoma labiau apsidraust nuo kokiu nors blogybiu)?

Beje, butas priklauso 2 asmenims. Sutarti turi pasirasyt abu savininkai, ar
uztenka vieno? (antras ten isvis net nera deklaruotas). Dar kazkokiu niuansu
(pvz ar mokescius uz komunalinius turetu moket nuomininkas pats, ar ta suma
pridet prie nuomos mokesciu savininkui) ir pan, yra?