Tema: Re: Buto nuoma
Autorius: ManXP
Data: 2016-08-11 11:45:16
Tai mokescius moket ruosiasi, nes pinigus pageidauja gaut pavedimais

"fenix@w"  wrote in message news:noh9l8$rrg$1@trimpas.omnitel.net...

2016.08.11 00:12, ManXP rašė:
> Paprase manes padet su buto nuoma, bet pats niekad tuo neuzsiemiau.
> Realiai uztenka to paprasto sutarties sablono (kaip pvz
> http://rekvizitai.vz.lt/dokumentu-pavyzdziai/buto-nuomos-sutartis/) ar
> yra kazkokie "slapti" punktai (kuriu neapima CK), kuriuos reiketu irasyt
> (norint kaip imanoma labiau apsidraust nuo kokiu nors blogybiu)?
>
> Beje, butas priklauso 2 asmenims. Sutarti turi pasirasyt abu savininkai,
> ar uztenka vieno? (antras ten isvis net nera deklaruotas). Dar kazkokiu
> niuansu (pvz ar mokescius uz komunalinius turetu moket nuomininkas pats,
> [...]

niuansas esminis yra vienas: ar registru centre registruosi sutarti, ar
ne. nuo to priklauso mokesciu buvimas ir nebuvimas ir is oficialumo
isplaukiantys trukumai ir privalumai.
mokesicu mokejimas irgi turetu but susitartas - juk silumos tinklams
kaip ir px ar tu apmokesi ar Juan Maria de la Vega. kazkada esu megines
persirasyt komunalines sutartis ant saves kaip nuomininkas, tokios
pisnios niekam nelinkiu...

turejau sutarti ypatingo agresyvumo - jeigu primintum kita savaite,
paknisciau po savo archyva. praktiskai kaip Maxima su tiekejais.