Tema: Re: Eismo įvykis ir draudimas
Autorius: Rrr
Data: 2016-08-02 16:12:33
On 2016.08.02 15:50, Linas Petkevičius wrote:

> Jeigu B sutinka - gali.

Ar tai bus legalu, jeigu realiai įvykis buvo ir tarkim kažkokia
automobilio dalis pažeista, bet abu vairuotojai žodžiu sutaria, kad
neturi vienas kitam jokių priekaištų ir išsiskirsto? Man rodos kad
nelegalu, ar aš klystu? Nepripaišys pabėgimo iš įvykio vietos?

O jeigu žmogus siūlo nieko nepildyti, kaip geriau, reikalauti pildymo ar
ne? Kad po to po dienos nepraneštų policijai, kad buvo visai atvirkščiai
ir kaltas nepasidaryčiau aš? Ne?

> Policijai nereikia pranesti, jei kita puse mano, kad jai zala nepadaryta.

> Susipildyti deklaracija ir nesikreipti į draudima del ismokos. Ja gauti
> yra tavo teise, o ne pareiga.

Tai jeigu įvyko tokia situacija ir esu asmuo A, ar galiu viską supildyti
teisingai deklaracijoje, bet po to tiesiog niekur nesikreipti (nei į
policiją, nei į draudimą), susitvarkyti automobilį pats savo lėšomis ir
tiesiog užmiršti apie įvykį? Ar taip pasielgęs neturėsiu ateityje jokių
problemų (policija, teisių paradimas ir pan.)? Deklaracijos, žinoma, dėl
viso pikto neišmetu.