Tema: Re: Eismo įvykis ir draudimas
Autorius: Rrr
Data: 2016-08-02 16:00:11
Durni ne durni, bet kai neteko turėt įvykių, tai tiek ir žinau, iki
dabar nesidomėjau. Šiaip turbūt nėra dažnas atvejis, kad žmogus nenori
kreiptis į draudimą ir jokio atlygio.

O tai asmeniui B nereikia savo lapo nunešti kažkur į savo draudimą ar
pan.? Nebus po to taip, kad po to paskambins asmeniui A po menesio ar
kiek is draudimo/policijos ir nepaklaus, kodėl niekur nesikreipiau? Dar
prie visko pripaišys pasišalinimą iš įvykio vietos ir paims teises 3
metam? Ne? Pas mus gi idomūs įstatymai.

Mieste tik triperiais ir trintis, nes su apynauju daiktu nervai
neatlaikytu kaskart po darbo ar iš parduotuvės ateinant iki automobilio.
Ne man tai, megstu ramybę. :)