Tema: Re:Dovanos ir VMI pasakeles
Autorius: sriegis
Data: 2016-06-17 09:22:11
Iki 50klt -14480€ per metus dovanojimui pakanka rastelio, notaro nereikia.

Parasot viena rasteli su 2014m data, kita su 2015m data, pasiraso skirtingi artimi gimines ir viskas.
Patikrinta.

Zinoma, deklaruoji visas sumas virs 2500€

Jei del kazkokiu mistiniu priezasciu 2014 m negali deklaruot arba taisyt deklaracijos - keli i 2016 m ir deklaruoji kiais metais.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/