Tema: Re: Sodu bendrijos narys
Autorius: tds
Data: 2016-06-08 17:29:50
As susimokeciau, jei matyciau realius keliu tvarkymo darbus ar
 pan. Per 6 metus, maciau tris kartus greideri ir lyg pora
 pavasariu veze po kelias masinas skaldos. Beje, pasirode, kad
 labiausiai reikia kelius tvarkyti ten, kur gyvena valdybos
 nariai, pirmininke ir pan. Per didziausia skandala buvo isprasyta
 viena masina skaldos i problemine vieta netoli namu. Patys,
 kaimynai kolektyviai kelius salia namu, tvarkomes kiekviena
 pavasari.
Dabar pranesime del susirinkimo natau, kad itrauktas klausimas -
 mokestis uz keliu tvarkyma. Nuolat gyvenantis 100eur,
 sodininkai/megejai - 10eur per metus. Idomu kokia filosofija
 remiantis buvo apskaiciuota 100eur, o ne pvz 90eur ar
 120eur.

--
T :)

----Android NewsGroup Reader----