Tema: Re: Q: Kelio ?enklas
Autorius: Planktonas
Data: 2016-02-21 19:00:27
Iki mano sklypo per lauką eina servitutinis keliukas, o toliau mano valda ir
mano keliukas joje, tai jei ženklo negalima statyti belieka vartai, toje
vietoje kur prasideda mano valda? O tai kokiu legaliu būdu įspėti
važinėtojus, kad pravažiavimo nėra?

Beje esu mates ne vienoje vietoje ant įvažiavimų uždėtus ženklus, tiek
plytas tiek "tupikus". Tai negi jie nelegalūs?

Planktonas