Tema: Re: Ar reikstumete pretenzijas vaiko sporto mokyklai?
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-19 16:40:44
p.s. O zhinai kiek traumu patiria balerinos? Ugdo tai jas nuo 6 metu, be viso to dar ir valgyt neduoda ko nori ir kiek nori. Viskas griezhtai, priaugai kilograma per daug, arba su kulnu per nugara sau pakaushio nebepasieki - viskas, pashla von, nebebus ish tavi balerinos. O vaikas gal jau 8 metus tik tuo gyveno.