Tema: Re: ilgai nenaudota elektros linija
Autorius: Evaldas
Data: 2016-02-18 17:44:34
Man atrodo tu ir pats suprantiu (turetum suprast) kad ne apie dienas ar savaites ir net ne menesius cia kalba. Nes vien tik gauti paveldejimo dokumentus imanoma ne anksciau kaip po 3 men.
Jeigu paslauga nesinaudojama, jeigu nevykdomi sutarties isipareigojimai (deklaruoti rodmenis) tai sutartis nutraukiama. Kas cia neaiskaus?
Dariau tinklu rekonstrukcijos projektus, oi kiek tokiu chalupu yra kuriu savininkai nezinia kur. Kol nesusiduri net nepagalvotum. Dauguma ju ir liko be elektros.