Tema: Re: Pasto siuntos keliai
Autorius: Fred
Data: 2016-01-21 22:21:03
1/21/2016 19:41, KEdas rašė:
> Joo, čia originalus atvejis. Ir ant paties siuntinio nėra jokios
> nuorodos, kad siųsta iš Ispanijos?

Siuntinio aš nelaikiau rankose, jei atvirai, kol aiškinomės su
pardavėju, plius nauji metai buvo, aš jį pražiopsojau, ir jis iškeliavo
atgal. Buvau pasiruošęs jau jį pasiimti sumokėjęs tą mokestį, ne
žvėriškas jis buvo, bet taip jau gavosi, kad jie nelaiko tokių siuntinių
daugiau ar tai 10 dienų, ar 2 savaičių. Aš tikėjausi, kad laiko mėnesį,
kaip ir visus.
Paskambinus į paštą ir jų deklarantus, man atsiuntė štai šitą nuotrauką.
Man pačiam pasidarė įdomu, kaip šia taip gavosi..?