Tema: Re: bankų sąskaitos; VMI stebėsena
Autorius: Nerijus
Data: 2016-01-18 13:27:38
On 1/18/2016 12:59 PM, Trolis wrote:

> Nu nežinau. Jau daugelį metų pagal kelis kriterijus mano duomenys
> turėdavo būti pranešinėjami rimtesniems skyriams, negu VMI ir nieko.
> nesijaučiu, kad laisvės būtų nors kiek sumažėję.
>
> Aš už tokią kontrolę ir šešėlio mažinimą.

	Siaip tai "Per radija" VMI porino, kad visi tie pas ka saskaitoje bus
daugiau kaip 5kEUR, bus tikrinami.
	Tik neaishku, pagal kokius kriterijus bus priskiriama "itariamiesiems"
(su kuriais jau bus atskira kalba), nes tu kriteriju VMI atstove nepateike.

	Tai kiek, supratau dabar yra taip. Norint tapti itariamuoju sukciavimu,
kad butu paprashyta atvykti i VMI ir "pasiaishkinti" reikia:
	1. Saskaitoje turi buti daugiau nei 5 kEUR (tai butina salyga)
	2. Operacijos turi atitikti kazkokius tai "itartinumo" kriterijus.

	Klausimas:
	Gal kas zhino kokie yra tie "ytartinumo" kriterijai, kad netycia
nepapult i policija per durnuma?

	N. M.