Tema: Re: Davai, Linai, Padėk :)
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-16 06:07:34
On 2015-12-16 03:16, ejs wrote:
> Ji yra lygiai toks pat komforto elementas kai baseinas rūsyje arba
> fontanas kieme.
> --

Kai neįmanoma rast teisės norminio akto tiksliai įvardinančio ir
reglamentuojančio rūpimą klausimą, tenka vadovautis teismų praktika, o
jei ir jos nėra, tada teisiniais principais, pvz. racionalumo ir
protingumo. Nežinau ką teismas pasakytų, bet man asmeniškai stebėjimo
sistema asocijuojasi tikrai ne su komforto dalykais. Jei žmonės ten ją
rengia, matyt ne be pagrindo ir tam yra racionalus paaiškinimas, ir tai
yra protingas žingsnis.

Na bet tai tik mano nuomonė, galiu klysti. Šioje vietoje tiksliai kažką
garantuoti neįmanoma. Anyway, balsuoju už tai, jog Trolis šiuo atveju
neteisus :)

p.s. jei teisės prasme dar galima kažkaip vartytis, tai moralės
kontekste jis yra garantuotai neteisus, ką jam kaimynai dar ilgai
primins...