Tema: Re: Davai, Linai, Padėk :)
Autorius: ejs
Data: 2015-12-16 03:16:56
2015-12-16 01:59, Bronco rašė:

> Tai šitas pavyzdys kaip tik yra mano minėto portreto pavyzdžio analogas
> :) Aišku, jog neprivalėtum ant to "mestis". Be to ir kaimynai nepyktų,
> susimestu tik tie, kuriems reikia baseino, o tau rakto nuo įėjimo į
> baseiną neduotų :)

Kuo video kameros skiriasi? Jei prireiks, įrašą galėsiu nusipirkti, kaip
ir susimokėti už baseino naudojimą.

> Su apsaugine sistema taip nesigaus, ji saugos ir TAVO turtą, o leisti
> tau naudotis už kitų pinigus įrengtu gėriu už dyką teismai neturėtų.

Apsauginė sistema turto nesaugo.

> Taip pat, kaip ir neturėtų leisti blokuoti daugumos iniciatyvų.

Jei 70% kaimynų nori baseino rūsyje, man reikia parduoti butą?
Taip, baseinu galės naudotis visi be išimties. Aišku, kažkiek kainuos jo
išlaikymas. Bet tai bendras turtas, negalima įrengti ir apleisti.

> Civilinėje teisėje leidžiama susitarti dėl visko, kas nėra uždrausta ir
> kas neprieštarauja imperatyvioms įstatymų normoms.

Tarkim. Bet su manim niekas nesitaria, man liepia necypti. Ką darom?

 > Jei ta stebėjimo
> sistema įrengta pagal visas taisykles, visi leidimai yra, kaimynų
> pakankamas procentas nubalsavo UŽ, viskas, teks susitaikyti su daugumos
> diktatu.

Ten million lemmings can't be wrong.
Jei vaizdo stebėjimo ir įrašymo sistema yra "būtinoji inžinerinė
komunikacija", kuri privalo funkcionuoti, kodėl jų nėra kiekviename name?

Toliau:
Pastato priežiūrą reglamentuoja STR 1.12.05:2002 "Gyvenamųjų namų
naudojimo ir priežiūros privalomieji reikalavimai ir jų įgyvendinimo tvarka"

9 punktas: "Gyvenamojo namo nuolatinė priežiūra (eksploatavimas) – namo
būklės nuolatinis stebėjimas, pastato pagrindinių konstrukcijų (sienų,
cokolio, stogo ir kt.) mechaninio patvarumo palaikymas, smulkių defektų
šalinimas, bendrojo naudojimo inžinerinių sistemų saugaus naudojimo
užtikrinimas, jų profilaktika, derinimas, paruošimas šildymo sezonui,
gaisrinės saugos palaikymas, bendrojo naudojimo patalpų valymas, namui
priskirtos teritorijos tvarkymas."

IV skyrius:
  PRIVALOMŲJŲ REIKALAVIMŲ VISUMA

11. Privalomųjų reikalavimų visumą sudaro:
11.1. reikalavimai išlaikyti gyvenamojo namo konstrukcijų ir inžinerinių
sistemų savybes, atitinkančias esminius statinio reikalavimus:
11.1.4. saugaus naudojimo [4.12];

STR 2.01.01(4):2008 "Esminiai statinio reikalavimai. Naudojimo sauga"
įneša šiek tiek šviesos:

7.6. esminiai statinio reikalavimai – statinys (jo dalis) turi būti
suprojektuotas ir pastatytas iš tokių statybos produktų, kurių savybės
per ekonomiškai pagrįstą statinio naudojimo trukmę užtikrintų šiuos
esminius statinio reikalavimus:
7.6.1. mechaninio atsparumo ir pastovumo;
7.6.2. gaisrinės saugos;
7.6.3. higienos, sveikatos ir aplinkos apsaugos;
7.6.4. saugaus naudojimo;
7.6.5. apsaugos nuo triukšmo;
7.6.6. energijos taupymo ir šilumos išsaugojimo;

8. Statinys turi būti suprojektuotas ir pastatytas taip, kad jį
naudojant ir prižiūrint būtų išvengta nelaimingų atsitikimų rizikos
(paslydimo, kritimo, susidūrimo, nudegimo, nutrenkimo ar sužalojimo
elektros srove, sužeidimų dėl sprogimo).

9. Esminio statinio reikalavimo „Naudojimo sauga“ (toliau – Esminis
reikalavimas) įgyvendinimas užtikrinamas statinių projektavimo, statybos
ir tinkamo naudojimo metu numatomų reikalavimų ir priemonių visuma, taip
pat statybos produktų kokybiniais rodikliais.

10. Esminis reikalavimas ir priemonės yra susiję su šiomis rizikos
faktorių grupėmis:

– paslydimai, kritimai, smūgiai;
– nudegimai, elektros traumos, sprogimai;
– avarijos, įvykstančios dėl transporto priemonių judėjimo.

Kaip matai nėra imperatyvios normos saugoti nuo trečiųjų asmenų tyčinės
veiklos. Naujai projektuojamiems pastatams galioja kiti reikalavimai,
bet ir juose nerasi reikalavimo daugiabučiame name įrengti vaizdo
stebėjimo ir įrašymo įrangą. Ji yra lygiai toks pat komforto elementas
kai baseinas rūsyje arba fontanas kieme.
--
  ejs