Tema: Re: del PSD
Autorius: ejs
Data: 2015-12-07 10:23:28
2015-12-07 06:37, aaa rašė:

> O jei as isskrendu is ES gyvent i kokia Malaizija, tai man ka tipo PSD dar
> prikapses lietuvoje, nes as nepristatau pazymos ???
> ar tada jau as nebe ES, gal tada ponia sodra uzfiksuos, kad as jau kirtau ES
> siena ir nuo tada nebeskaiciuos PSD ?

neskaičiuos tuomet, kai sveikatos draudimą perki kitoje šalyje ir gali
pristatyti tai pagrindžiančius dokumentus. Niekam neįdomu kad tu ten
bomžauji. Fin.

> Koki mokesti turejau sumoket UK ?
> Ten nuo mano uzdirbtu 75svaru popieriuje, as gaunu i rankas 60.
> koks tai mokestis net nesidomejau, turbut pajamu.

Tai pasidomėk.
Pasirodys kad ir Karalienei lieki skolingas.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not