Tema: Re: del PSD
Autorius: aaa
Data: 2015-12-05 06:32:59
> čia apie įmonės veiklos stabdymo pranešimą VMI? tipo jei 2010 metais
> veiklą sustabdei 5-iems metams, tai tipo nuo 2015 automatiškai mokesčiai
> pradeda skaičiuotis? ar tu čia ne apie įmonę?

Taip, as apie imone.
Bet mano veikla sustabdyta iki 2016metu, o  PSD man jau priskaiciavo uz
2015metus.
Motyvuoja tuo, kad jei as nepateikiu is kitos valstybes E-101-104 arba A1
formos, kad dirbu kitur ir moku sveikatos draudima kitur, tai manes kaip
imones savininko neatleidzia nuo PSD Lietuvoje, nes esu Lietuvos
pilietis...ir jiems tipo nesvarbu, kad cia LT as negyvenu.
Kol buvau deklaruotas LT ankstesniais metais mokejau PSD ne kaip imones
savininkas, nes imone tai neveikia, negaliu jokiu pavedimu juk daryt is
neveikiancios imones, o mokejau ta PSD tik kaip gyventojas.
Dabar nuo 2014m issideklaravau ir uz 2015metus mane reketuot pradejo...ir
reikalauja moket ne kaip gyventojui, o kaip nevekiancios imones savininkui,
taip ir uzvardinta sodros laiske.
"Raginimas del neveikiancios imones savininko skolos sumokejimo"
Per 10 dienu nuo raginimo gavimo dienos siulome sumoketi......bla bla...
...VSD.......i saskaita...
ir kruva saskaitu....
Primename, jei per nustatyta termina nesumokesite skolos ji bus isieskoma
priverstine tvarka. Del turto aresto, anstoliu vykdymo islaidu.....bla.....
bla....
Uz paveluotai i VSD draudimo fonda....bla...bla skaiciuojami delspinigiai...
Laiskas issiustas 11.26d.  ten negyvenu galejau ir nezinot, kad toks laiskas
atejo, tik atsitiktinai mano pasto deze paziurejo vaikai  12.03d.

Tai va ir nezinau ka daryt, moket ar ne...