Tema: Re: rukymas smarvė tulike
Autorius: Fred
Data: 2016-01-20 01:22:41
1/19/2016 13:49, Vaidas rašė:
> O bandei pirma susitvarkyti ventiliaciją ar jos problemas? Nes nu neturi
> taip būti (neskaitant nekasdienių atvejų, kai ten vėjas stiprus tiesiai
> į šachtos išėjimą pučia). Aišku galima pyktis su kaimynais - lietuviškiau.
>
> Vaidas

Rašiau į bendriją, minėjau apie tokią problemą, kabinau laiptinėje
lapuką, bendrijos pirmininkė minėjo, kad emailu išsiuntinėjo visiems
mano kaimynams, iš kurių galėtų ta smarvė ateiti, pranešimus su prašymu
to nedaryti. Klausiau jos, ar normalu, kad taip yra, ar čia ne statybos
brokas. Pasiūlė įsigyti ventiliatorių su kažkokiu atgaliniu vožtuvu,
kuris, atseit, nepraleis. Dabar užkimšau tą angą visokiais skudurais ir
dar popierių užklijavau ant viršaus, kvapo mažiau, bet vis tiek
skverbiasi. Pradėjau galvoti "lietuviškai", kodėl dėl kažkokieno žalingų
įpročių aš turiu investuoti į ventiliatorius, kviestis meistrus ir
panašiai. Ir užspaudė ego, prieš tai darant norisi kažką lietuviško
atgal padaryti, nors tu ką :)