Tema: Re: Ėsit mėsą
Autorius: Julius
Data: 2015-11-15 12:26:37
Te
http://www.delfi.lt/sveikata/sveikatos-naujienos/blogos-zinios-labai-rizikuojame-valgydami-raudona-mesa.d?id=65873800

Bet čia matyt iš tų atvejų kai žmogus nenori girdėti ir suprasti, nes jam
tai nepatogu, nepriimtina ar sunku atsisakyti įpročių ar malonumų. O gal būt
aplinkiniai paskersuos žvilgsniu dėl atsiradusio  kvailo sveikatos saugos
veiksmo.  Pasūkios pirštą prie smilkinio. O gal būt visai nebebendraus...
Geriau tai bus kažkieno paistalai ir nesąmonės.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

O tu skaitei, ak irode ar tik girdejai ka Klevecka skiede?

"Julius"  wrote in message news:n29gb0$84s$1@trimpas.omnitel.net...

Signalizacija <signalizacija.master@gmail.com> Wrote in message:

Ne aš sakau. Mokslas įrodė. Nors kaip suprantu daugelis pats sau
mokslininkas ir tikro mokslo pastebėjimus ignoruoja iki tol kol
kokia kvaraba nepristoja.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/