Tema: Re: Priminkit, kaip apskaičiuojamas muitas ir PVM pašto siuntoms?
Autorius: toms
Data: 2015-11-04 14:36:14
Buvo anksciau tokia tema tai kiek pamenu taip: gali nuvaziaves i muitine
uzpildyt kazkokia tai forma ir susimoket PVM / muita. Beda tame kad ta forma
uzpildyt reikia nemazai ziniu, o muitininkai nelinke pagelbet. Dar ir
kitokiu niuansu lygtai buvo - zodziu,  jei tai vienkartinis reikalas tuomet
neverta gaisti laiko ir degint dyzelio.