Tema: Re: kaip šiati vertinate?
Autorius: AurimasBar
Data: 2015-10-22 16:31:02
Jo, paskui pasidomėjau, kad nuo viršaus mokama daugiau, šiek tiek geriau,
bet tačiau skaitine reikšme uždirbdamas 2ke sumoku gerokai daugiau nei
minimą uždirbdamas, čia nepakankamai socialiai teisinga? negana to dabar dar
ie procentine dalį didesnę gali tekt mokėt.. bent būtų kokios mokestinės
lubos pvz x*mokesčiai nuo minimumo.

mane piktina kad žmonės kurie net nesistengia kažką dirbt, jeim lafa
bimbinėt gaut minimuma, gaut pašalpas visokias ir nuolaidas dar jaučias
kažkaip socialiai nuskriausti ir nori dar daugiau gauti, čia komunizmas jau
kažkoks gaunasi.

su tais pačiai paslaugų paketais, ar kas nors uždirbdamas daugiau lankosi
valdiškuose poliklinikose?, dantis taisosi nemokami? aš bent ir kolegos
einam jei reikia į privačias ir mokam papildomai, tai ta mokesčių dalis
sumokama tik dėl socialinio teisingumo mokama? reiktu pradėt gal tas
paslaugas už kurias esi priverstas mokėt kažkaip tobulinti. arba leist
pasirinkt, gal mažiau mokesčių bet aš pats pasirūpinsiu savo sveikatos
draudimu..

"KEdas"  parašė naujienų news:n0anuv$3pg$1@trimpas.omnitel.net...

Tam, kad tavo namų neužimtų bomžai ir kiti varguoliai, kurie nesugeba
susimokėti už sveikatos apsaugą, policiją ir pan. Socialinis reikalas tai.
Aš labiau nesuprantu kodėl manantys, kad gauna aukštesne nei vidutines
pajamas, nesupranta tokių elementarių dalykų.