Tema: Re: pranešimas apie vienašališką sutarties nut
Autorius: nuomininkas
Data: 2008-12-17 14:27:56
Žodžiu padariau sekančiai:
su antstoliu užfiksavome skleidžiantį nemalonų kvapą vandenį duobėj, jo lygį
ir patalpos drėgmę su drėgmės matuokliu (buitiniu) (nerimta, bet vistiek).
savininkui registruotu pirmenybiniu paštu išsiunčiau pranešimą, kad per dvi
savaites pašalintų vandenį, bei jo kaupimosi priežastis, jei ne, sutartį
laikau pažeista ir nutraukta.

kol kas tiek.