Tema: Re: pranešimas apie vienašališką sutarties nut
Autorius: pjezo
Data: 2008-12-16 22:13:52
O bet taciau.

1- "turi teisę pareikšti teisme" - teisme o ne vienasaliskai- nebent tai numato sutartis. manau kad nebus tokios teise sutartyje.

2- 6.498 straipsnis. 2 -daigtas netapo netinkamu naudoti- atsirado ankciau nezinotas (*kai nuomavausi, ji
buvo sausa, o dabar pusmetris vandens smirdančio fekalijomi - TAIGI ANKSCIAU TO NEBUVO) trukumas/gedimas

3-6.498 straipsnis.  4 - sio trukumo anksciau nebuvo.

taigi vienasaliskai be teismo, neduodamas termino pasalinti trukuma nutraukti negali.

davus termina ir nepasalinus- galima butu kalneti apie esmini pazeidima ir nutraukima vienasaliskai nesikreipiant i teisma.

6.498 straipsnis. Sutarties nutraukimas prieš terminą nuomininko reikalavimu

Nuomininkas turi teisę pareikšti teisme reikalavimą nutraukti nuomos sutartį prieš terminą, jeigu:

1) nuomotojas nedaro remonto, kurį jis privalo daryti;

2) daiktas dėl aplinkybių, už kurias nuomininkas neatsako, pasidaro netinkamas naudoti;

3) nuomotojas neperduoda daikto nuomininkui arba kliudo naudotis daiktu pagal jo paskirtį ir sutarties sąlygas;

4) perduotas daiktas yra su trūkumais, kurie nuomotojo nebuvo aptarti ir nuomininkui nebuvo žinomi, o dėl šių trūkumų daikto neįmanoma naudoti pagal jo paskirtį ir sutarties sąlygas;

5) yra kiti nuomos sutartyje numatyti pagrindai.