Tema: Re: klausimas del spamo
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-11-02 05:40:18
nera cia ko manyt.
Sitas laisko vaiksciojimas irodo, kad zmogus savo evoliucijoje nei kiek neprotingeja.
Kaip kvailas anukas, taip buvo kvaila bobute, pradiedukas, prapraseneliai ir visi kiti
prapra nuo pasto atsiradimo laiku, o galbut ir anksciau. Kaimuose senais laikais tokius
laiskus neste nesiodavo is sodybos i sodyba.