Tema: Re: Premium plius
Autorius: Saulius
Data: 2008-08-13 14:51:28
Pralaidumo neatsimenu, kazur apie 4mbs rodo, planas optimalus +. Galesiu
paziureti vakare.
Bandysiu pakeisti DNSa, nes kai irasiau 212.59.1.1 ir 2.2, tai linija dar
dazniau pradejo smigineti, nei kai buvo "automatically".
Pradeda uzknisti juodai tie smigimai. Kai buvo paprastas Optimalus, tai
linija niekada nedinginedavo, o dabar torento jokio neimanoma palikti
suktis.

Teks jauciu is kazkur gauti ta ju pireli pabandymui - jei nedingines - gal
visgi ZTE gryba pjauna, o jei dingines - galesiu eiti Zebrams galvas
kapoti...