Tema: Re: Premium plius
Autorius: Saulius
Data: 2008-08-13 11:13:36
Labas,

As nuo vakar stebiu savo pliusine linija.
Siunciau tik viena torrenta, stabiliai ejo 18-20kb/s, nors buvo 5 seederiai.
O kazkur apie 1-a nakties staiga patapo 100kb/s.
Siandien ryte paleidau siusti kita faila - seederiu ten daug daugiau,
greitis buvo atabiliai 180kb/s. Tik pas mane kita problema - kas 20-30
minuciu inetas visai dingsta...
Klausiau telekomo - jie dievagojasi, kad jokiu filtru ir apribojimu nera.
Negalima jeis pasitiketi, reiks stebeti atidziau....