Tema: Re: TEO gadina nervus
Autorius: Andr
Data: 2008-08-07 18:19:54
O tu pasidomek kas stovi toliau uz tavo duru. Kiek kainuoja optinis swichas
i kuri tu esi pajungtas, kiek kainuoja tie keli kilometrai sarvuoto optinio
kabelio ateinancio iki swicho. Ir paprasyk, kad tau surengtu ekskursija i
telekomo serverine ir pavardintu ten stovicios irangos kainas. Nepamirsk
pasiskaiciuoti kiek darbuotoju reikia turet kad tu gautum ta paslauga. Bet
kokiu atveju tai yra verslas, bet kai gauni optika uz tokia kaina tai tikrai
jau nesiskusk :)