Tema: Re: TEO gadina nervus
Autorius: KEdas
Data: 2008-08-07 18:05:41
Andr rašė:
> O tai tu nenori pajungt to pirelio ir palaikyt ji valandai ijungta?
> Ar tau perdaug sudetinga? Turi is telekomo zmogus atvaziuot ir uz
> tave tai padaryt? Kodel visi isitikine, kad jei jau moku kazkam tuos
> kelis litukus tai aplink mane kaip aplink kazkoki pona turi sokinet.

Litukai čia ne prie ko. Telekomas pats pasiūlė tokią kainą.
Jei jie pažadėjo tai padaryti, tai tegul ir važiuoja. Kitaip gali
paaiškėti, kad „klientas sugadino įrangą“.

Kita vertus aš nesuprantu kaip teo skaičiavo, kad aš dabar namie
naudojuosi baziniu plius (512/10000) už ~20lt per mėnesį su 24 mėn
sutartimi. Tuo grožiu dar dalinuosi su kaimynais. :)
Sumoje iš manęs jie gaus 492Lt. Už tuos pinigus jie pastatė optikos
konverterį, iki buto atvedė šviesolaidį, priėmė užsakymą ir su kontoros
mašina atvykęs teo darbuotojas sugaišo 2 valandas. Ateinančius 2 metus
aš galbūt gadinsiu nervus jų „perestukinams prie telefono“.
Man tai atrodo kaip monkės biznis. :)

> Tie teo darbuotojai gauna juokingas algas ir kaip tu galvoji ka jie
> masto kai dar kazkoks pizdukas jiems prota knisa?

Jei jiems tokios algos užtenka -- tie darbuotojai teisingai elgiasi
nekreipdami dėmesio į klientus. Jei klientui nepatinka -- tegul ieško
alternatyvos.
Mano (darbo) atveju alternatyvos nėra arba jos blogesnės. Deja, bet taip.