Tema: Re: Bevielis internetas
Autorius: Aur
Data: 2008-07-19 14:54:51
na konfigūruoti ten kaip ir nieko nereikės jei statys AP. O kad ir routerį
su Wifi pastačius juk taip pat konfigūruojasi ir per Wifi. Aišku, kas dėl
įrangos saugumo, tai geriau kur bute, bet jei jau tikrai nėra galimybių,
galima ir ten statyti, aišku, kad naudojimo eigoje gali atsirasti ryšio
trūkinėjimu ir šiaip nesklandumų  visada išlieka.