Tema: Re: Bevielis internetas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2008-07-19 14:26:49
Nu jo, pamaciau vinita, tai ir pagalvojau apie ta motoroleri-modema. Seip
Wi-FI geriau ish buto transliuoti. Speju paieskojus tikrai bus kaip ta
kabeli ikisti. Nes laiptineje ir nesaugu ir signalas gali gryba pjauti
(laiptines dezuteje turbut pilna visokiu trukdziu). O ir konfiguruoti jei ka
reikia... Eini su kompu ir kabeliu iki skydelio...