Tema: Re: Naujas, greitas FF
Autorius: Kesha
Data: 2017-11-24 09:05:36
It happens that kilimanjaro formulated :
> gerai. Dabar atskleisk paslapti, kam reikia 10 tabu laikyti pastoviai? ar
> kokia nors knyga skaitai? gal neuzdarai, nes saitas neislaiko savo busenos po
> to kai atsidarai per nauja? t.y kukiu nera?

nu jo, rimtai, kam laikyti tik 10? pas mane tik... ~50 chromej,
panašiai operoje ir kažkodėl ant šito kompo mažiau jų ant FF (turbūt
kol kas), kituose irgi panašiai...
o va bookmarkai beveik tušti... nu nemoku reiškia aš kompu naudotis :(

>>> https://blog.mozilla.org/blog/2017/11/14/introducing-firefox-quantum/