Tema: Re: Naujas, greitas FF
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-17 09:55:48
Biškį valgo, t.y. galima sukišt rankom. Ilgai nežaidžiau, bet faktas,
kad reklamas blokavo, tik jokios ikonos interfeise nebuvo, tai kažkokie
modifikavimai kiek komplikuotesni gaunasi.
Bet šiaip neprilipo man tas mėnulis, dalinai gal ir principai suveikė,
kai pamačiau, kad start page meta į kažkokį reklamas brukantį saitą, tai
noro bandyt tą daiktą užteko tik kokiom 15 minučių. Uninstall.
O kas link FF, tai, manau, susigyvensiu kažkaip, pluginų man daug
nereikia, o esminis - adblock'as - veikia. Išvaizdą supiso, Classic
Theme Restorer neveikia, bet yra variantas su userChrome.css pažaist -
daugiau terlionės pradiniam etape, bet, manau, pasidarysiu ko norisi (va
tab'us jau į priklausančią vietą nustūmiau :-)) ir bus zjbs.
Svarbiausiai, kad su bookmarkais nieko nesušiko (kaip kad Opera
kažkuriose versijos buvo visai tokį daiktą panaikinę!), o šitas momentas
ir yra bene pagrindinė mano prisirišimo prie FF priežastis..

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/