Tema: Re: C-Gates, nėra ryšio su vienu IP
Autorius: Robertas
Data: 2017-06-28 09:51:47
Minejei, kad su tuo kompu esi viename potinklyje, tai jokio routinimo
nevyksta, ar tikrai tas pats potinklis ? Patislink ipus kaip pvz
*.*.5.10 ir kito kompo ip taip pat. As su video transliacijom i tinkla
praktiskai nesusidures. Kaip transliuoja ta video ?Tiesiog jungiesi i
kazkoki porta su vlc ar pan. ?