Tema: Re: C-Gates, nėra ryšio su vienu IP
Autorius: ob
Data: 2017-06-28 08:09:10
situacija daugmaž tokia - name stovi jų switchas, toliau duomenys atseit
keliauja į išorėje esantį gw. Dabar taip išeina, kad ISP vedami neaiškių
tikslų pradėjo viską routinti ne per lokalų switchą, o išorinį gw? Tas
kitas kompas transliuoja HD video. Jį tikriausiai nukirpo, nes trukdo
transliuoti duomenis į išorę. GW turi turėti to kompo MACą pas save ir
nematau priežasčių, kodėl jis jį persiunčia kitiems, bet ne man.