Tema: Re:Torent? eros pabaiga?
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-06 09:58:32
Vel prisiminsim sharereaktoriu ir emule kol ko nots gudresnio
 nesugalvos, buvo gi visokiu jau uzdraytu. Problema tame kad tie
 kurie nori uzdaryt visokius torentus (pvz teisejai teisme, latga
 darbuotojai) patys jais naudojasi tai nelabai ir skuba, kaip ir
 reiktu, bet gal palaukiam ka briuselis nutars :) uzdare rusai
 rutracker.org, vistiek per proksius jungiasi visi, lavina
 kompiuterini masiu isprusima taip sakant, anksciau siya zodi
 zinojo vienas kitas, dabar visi ne tik zino bet ir naudoja.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/