Tema: Re: Torentų eros pabaiga?
Autorius: overkill
Data: 2017-05-03 22:26:31
Kitame poste prisegu paveikslą, kuriame yts.org mėgina atspėti mano
proco branduolių skaičių, naršyklę ir moniko rezoliuciją. Visais šiais
klausimais totaliai apsišika, bet vis tiek: ar saugu?

Juk pastaruoju metu prokuratūra kažkaip rimčiau žiūri į Linkomaniją, tai
gal ir čia kažkas pasikeitė?

PS
Ar tikrai internetai tebėra tokie brangūs, kad reikia atskirame poste
dėti paveiksliukus su "KB" ir daug šauktukų? Come on, juk ne per modemus
jungiamės. Kažkaip juokinga jau.