Tema: Re: ebay, again..
Autorius: Levas
Data: 2008-06-25 01:13:28
"paliekamos prie duru", kad nigeriai galetu pasiimti kai eis pro sali. O zinai, dar yra toks ismislas kaip "registruotas pastas", tada gavejas turi pasirasyti, kad gavo. Tokiu atveju negalima palikti prie duru ir duoti pasiraisyti kokiam praeiviui. Jei pastininkas neranda gavejo, jis siunta nesasi i pasta, o pranesima palieka kokiu nors kitu budu. Jei nera pasto dezutes, tai gal ir neturejo kur palikti. O gal ir paliko, o vejas ar nigeriai nusinese ta pranesima.

Pastas jau daugybe metu teisingai ir sekmingai dirba. O UK, tai vienas is seniausiu pastu. Ir stai atsiranda vienas proto bokstas kuris pradeda ivedineti nauja tvarka.

--
Bye, Levas