Tema: Re: ebay, again..
Autorius: Korke
Data: 2008-06-23 14:02:17
"System" <lol@lol.com> wrote in message
news:g3m37e$18q$1@trimpas.omnitel.net...
> Esu UK, siunciuosi is UK, tai nemanau, kad siuntimas trunka 10 dienu, toje
> pacioje valstybeje :)
> Dar klausimas, kokiu svenciu pabaigos laukti reikia? :)

o kartais gal tik selleris UK, o siuncia is Kinijos visgi..., tada kaip
sakoma 20 dienu dar norma.

> O kaip ramunas minejo, kad rasyciau selleriui, tai matyt nepastebejo, kad
> as selleriui rasiau jau keleta kartu ir nei vieno atsakymo negavau...

jei koks powerseleris, tai ten gali buti konvejeris tiesiog ir reikia labai
detaliai paskaityti kaip kontaktuoti, nes buna, kad keli mailai nurodyti ir
i kai kuriuos parasyta, kad net nereply'inti nes nieks neperskaitys.
Ir siaip klausimas, kiek tu sutaupei ant tokio dalyko kaip kortele pirkdamas
is bbz kur ir tiek parkiu apturedamas trint omenyje, kad garantijos neturesi
normalios ir pan.