Tema: Re: Dokumentika vaikams
Autorius: Roots
Data: 2016-02-18 13:13:13
ir sekmadieniais rytai rodo per LTV.
Ten rytais sekmadieni visas paketas vaikams eina
:) filmukai, gustavas, pasaka, apie gyvunus, dokumentinis apie gamta.
dabar lygtai ziuriu pasaka atkelta i anksciau, gal del dainu daineles. Bet
siaip viskas vaikui i nauda, na animacinius galima atmest, jei jei ten kokie
bukinantys. ir be abejo nepamirst apie vaiku akiu tausojima :) Mano
vyresnysis ryte atsikeles nekvarsina galvos ir netrukdo uzsiimt reikalais :)

09:00 Premjera. Alvinas ir patrakėliai burundukai 1 (Alvinnn!!! and The
Chipmunks 1)
09:15 Premjera. Pasakininkas. Hanso Kristiano Anderseno šiuolaikinė klasika
(The Fairytaler. The Modern Classics of Hans Christian Andersen)
09:45 Premjera. Šervudo padauža Robinas Hudas (Robin Hood. Mischief in
Sherwood)
10:00 Gustavo enciklopedija. Pažintinė-pramoginė laida visai šeimai. Veda
Audrius Rakauskas. (Subtitruota)
10:25 Saugaus eismo pamokos visiems. HD (kart.)
10:30 Mūsų gyvūnai
11:00 Vaikų ir moksleivių televizijos konkursas „Dainų dainelė 2016“. Veda
Ona Kolobovaitė ir Ignas Andriukevičius."
12:40 Pasaulio dokumentika. Premjera. Atšiaurioji Arktis (Wildest Arctic)

"toms"  wrote in message news:na21u6$vcd$1@trimpas.omnitel.net...

Dekui, atrodo geros laidos, reiks pagalvot kaip jas isirasyt, mat laikas
nelabai patogus.