Tema: Re: Dokumentika vaikams
Autorius: toms
Data: 2016-02-17 15:07:35
Aciu uz rekomendacijas. Siaip linkomanijoj sunku ka nors rasti jei
nezinai konkreciai ko ieskai.
Pas mane irgi 3 ir 5 metu. Perziurejom apie visata / apie gyvunus /
mokslo sriubos kelias laidas.
Idomu butu "how its made" laidas lietuviskai paziuret. Nors angliskai
irgi neblogai su mintim, kad mokytusi kalbos, bet gal dar anksti -
ziuri bet vis klausineja ka cia pasake, o as pats gyva anglu kalba
nespeju suprast.

linkomanijoj.