Tema: Re: Opus
Autorius: Ramas
Data: 2015-12-01 18:54:55
Pas mane analogiška situacija. Štai kokį atsakymą gavau iš vieno paslaugų
tiekėjo (konkrečiai mano internetinis radijo imtuvas Q2, q2radio.co.uk)

Štai ką atsakė:

Update from V-Tuner :
LRT Radijas 102.6 FM (http://www.lrt.lt/mediateka/tiesiogiai/lrt-radijas)
LRT Klasika 105.1 (http://www.lrt.lt/mediateka/tiesiogiai/lrt-klasika)
LRT Opus 98.3 FM (http://www.lrt.lt/mediateka/tiesiogiai/lrt-opus)
These three stations are now all streaming using MMS (RTSP/TCP) which is not
compatible with your device.
Yes, this issue was discussed before with LRT Radijas which was the only LRT
station at time using the RTSP/TCP protocol. Now all stations in this
network are using the same protocol.

Jei teisingai suprantu, pakeitė protokolus. Parašiau paklausimą į lrt.lt,
žiūrėsim ką atsakys.

"amenox"  parašė naujienų news:n39m58$nf8$1@trimpas.omnitel.net...

Šūdas, na ir ką jie ten pakeitė? :(