Tema: Re: Opus
Autorius: amenox
Data: 2015-11-30 17:47:03
Stovi virtuvėj ant lentynos, džiugina. Net žmona įvertino, bo anksčiau buvo
eilinis fm kuris šnypšdavo karts nuo karto, o šitas groja švariai, netgi
truputį ir "bumčikina" nes "tipo truputi subas yra". :) Iš pliusų - yra
praktiškai visos populiariausios LT stotys ir krūva užsienio, favoritai,
stotis galima sumesti Internetu iš sąrašo, galima rankomis įmušti urlą,
patogus distancinis, gali iš kitų šaltinių pagroti (pvz. iš NAS mano
mp3'škes groja), wifi, rodo prognozę oro, yra budilnikas. Iš minusų -
kartais pakimba, reik rebootint. O pasirinkau elementariai, ieškojau
Internet Radio ir šitas buvo vienas iš pigiausių, pora review paskaičiau
kaip ir nesiskundė labai niekas, tai ir pajamiau. Jau metai kaip groja, tai
va.