Tema: Re: El. parašas
Autorius: KEdas
Data: 2013-02-12 21:21:46
2013.02.12 16:13, 70005 rašė:
> 3. Skundai paprastai paduodami raštu, įskaitant elektroninę formą.
> Elektroniniu būdu pateikti dokumentai turi būti pasirašyti *saugiu*
> elektroniniu parašu.(...)“

Tu lyg ir teisininkas, o ant tokių kvailysčių pasimauni. :)
Pagal el. parašo įstatymą reikia pasirašyti ne /saugiu/, o kvalifikuotu
el. parašu. Saugų parašą ir aš tau galiu sugeneruoti, ir tu pats
sugebėtum. Su kvalifikuotu būtų kiek sunkiau.
O pagal viešojo administravimo įstatymą (anas yra ES direktyvos
taikymas) įstaigos vadovas gali priimti ir lengvesnę skundų priėmimo tvarką.