Tema: Re: El. parašas
Autorius: KEdas
Data: 2013-02-12 15:58:37
El. paštui netinka ir tapatybės kortelė. Man žinomas tik rcsc.lt
parašas, kuris tinkamas pasirašyti el. paštą. Kai kas juo pasirašo ir
PDF'us, nes tai techniškai įmanoma, o formaliai – negalima.

P.S. Niekas nesako, kad negali siųsti ADAi nepasirašytų laiškų. Bent jau
Vilniaus savivaldybėje nagrinėjami ir apskritai be pavardės parašyti
skundai.