Tema: Re: Puslapio "matomumas" per google
Autorius: gopenzo
Data: 2012-11-19 13:31:07
Gal nesenai atsirado puslapis ir Google dar nesuindeksavo? Jeigu senai, reikia žiūrėt kodėl nesuindeksavo...čia jeigu išvis neranda.
Patikrinti galima manau įvedus įmonės pavadinimą ar išvis domeną.

Vieta paieškos rezultatuose tai tokia loterija truputi ir rezultatai matosi ne iš karto, bet šiaip ar kitaip, reikia padaryti normalų puslapį su
normaliu kodu, su reikalingais tag'ais. Nuorodos į tavo puslapį iš kitų patikimų puslapių daug lemia. Turinio unikalumas, raktinių žodžių
atsikartojimas turinyje, skirtinguose puslapiuose. Nežinau kaip dabar, bet gal lemia kažką 'search-engine friendly' adresai.

Vienu žodžiu, nesu ekspertas, bet yra pavyke keletą puslapių užkelti į pirma puslapį pagal gana populiarius raktažodžius :) Aišku, raktažodis raktažodžiui
nelygu :)