Tema: Re: Puslapio "matomumas" per google
Autorius: alias
Data: 2012-11-19 12:28:42
Agentūra pasiūlyti, ko gero, gali, bet kažin ar rezultatas bus proporcingas kainai.

Tavo atveju tam, kad puslapis būtų matomas paieškos varikliui, užtenka vienos nuorodos į tavo puslapį iš bet kokio jau indeksuojamo puslapio.

O po to -- daug kantrybės. Neaišku, kas ten pas tave per puslapis, todėl sunku kažką konkretesnio patarti / prognozuoti.

--
http://www.newsgroups.lt