Tema: Re: Mvisata vs Meganet vs KIS
Autorius: rl
Data: 2012-10-23 14:56:44
Del IPTV apsirikau, meganet'o tikrai geresnis ir kanalu daugiau. MVisata
ten susipjove del kazko ir nutrauke kanalu transliacija.

Del MVisatos supporto negaliu nieko pasakyti - per 4 metus nei karto
kreiptis neteko. Mano nuomone rysio kokybe IDEALI pagal mokama kaina (16
Lt/men, iki realiu 80 Mbps Lietuvoje, ~5Mbps downloadas is USA, ~7Mbps
upload as i USA).

Tik prisimenu meganeto supporta, kai stabiliai kas kazkelinta vakara
nustodavo veikti, registruodavau gedima, man paskambindavo kita ryta ir
klausdavo, ar DABAR veikia. Nu kadangi veikdavo, tai reiskia problemos
nera :) Neseniai snekau su broliu - situacija panasi, vakarais pas ji
dingineja rysys. Nu tai ka as zinau...