Tema: Re: Mvisata vs Meganet vs KIS
Autorius: mrlz777
Data: 2012-10-22 15:34:27
IPTV ner labai svarbus kriterijus. Kur kas svarbiau rysio kokybe.

Meganeto puslapyje raso, kad per IPTV rodo tv3, lnk ir t.t.:
http://mano.meganet.lt/freetvplus.php

Del KIS'o kainu nedaskaiciau iki galo :) KIS - 294lt/metams.

Reiks dar mvisatos uzklausti ka gero pasiulytu jei pratestume sutarti.

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"rl"  wrote in message news:k63amg$q4$1@trimpas.omnitel.net...

Meganet'as didziausias SUDAS is situ!!!

IPTV berods pas visus apkarpytas, nei mvisata nei meganet'as nerodo TV3,
LNK, TV6, InfoTV, LiuksTV ir daugiau ten lietuvisku...

KIS'as berods is viso IPTV neturi.

Todel IPTV koziris renkantis provaideri nelabai jau zaidzia. Pas visus 3
nera ka ziureti.

As turejau init, teo, meganet, mvisata interneta.

Paskutini buvau mvisata 3 metams pasiemes, dabar dar +3 metams
prasitesiau - nulis priekaistu. Plius kaina pasiule nerealia ant
pratesima - 16 Lt/men.